Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mandy en Stefanie Wit - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mandy en Stefanie Wit - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Mandy en Stefanie

Blijf op de hoogte en volg Mandy en Stefanie

21 Januari 2014 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

We weten niet hoe goed we dit jaar ons blog zullen bijhouden, maar we gaan het proberen!

Zoals de meeste wel weten zijn we weer aan een nieuw avontuur begonnen en zijn gister vertrokken richting Singapore!

We hadden een stopover van 18u dus genoeg tijd om de stad te verkennen en dat hebben we ook gedaan. We zijn al vroeg in de ochtend aangekomen en hebben meteen de trein naar de stad genomen.

We hadden een kaartje van het vliegveld meegenomen en zijn gaan wandelen. Singapore is heel anders dan we hadden verwacht, klinkt misschien gek maar het is minder aziatisch dan we dachten! We hebben verschillende wijken en markten gezien, maar zo bijzonder vonden we Singapore niet. Na toch al een aantal uur te hadden gelopen zijn we maar weer terug gegaan naar het vliegveld. We kregen ondertussen last van vermoeidheid en de warmte na de 12 uur durende vlucht die er net opzat.

Straks gaat ons vliegtuig richting Perth, dus zullen dan nog wel een kort berichtje plaatsen om jullie op de hoogte te houden!!

Heel veel liefs Mandy en Stefanie

• 21 Januari 2014 - 15:12

Erica:

Hoi meiden,

Wat leuk, een berichtje uit Signapore.........veel plezier en goede reis naar Perth!

xxx mama

• 21 Januari 2014 - 16:15

Angelique:

Leuk berichtje! En hele mooie foto's. T is idd niet zo Aziatisch op de foto's. Fijne vlucht!
    Liefs xxx